HTML

visitor stats   Free Blog CounterSchleich

Cannabis elleni kampány

2008.03.31. 07:23 CleanView



A karatés ürge jól elszámolta magát az ütéskor, van benne ötlet, de valahogy izzadségszagú, nem szoktatna le a fűről... Csak mert melléütött. Na jó: 7/10pont

2 komment    -

Címkék: kampány reklám japán ötlet

A bejegyzés trackback címe:

https://meedia.blog.hu/api/trackback/id/tr96402521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rozi 2008.05.26. 09:23:08

Kampány ugye a vadkender ellen?Hát lehet ehhez képpest csak politika,és egy képet sem látok arrol a nyamvadt kampány tárgyát képező növényről,hogy te hülye aki talán kiváncsi vagy rá és jó polgári kötelességednek érzed ha olyasmit látsz,de még sem vagy biztos benne az e.Hát lásd igy néz ki amit irtani kell.Mer azt hiszem látok naponta Cannabist és más is csak ma néztem meg jobban.És én hülye azt hittem az internetten valahol fel ismerhető képet is találok hogy tudjam az e.Nagy csalodás,de nem találtam.Viszont értünk allergiásokért is kampányolhatna valaki,vagy legalább is finanszirozhatná.A pénzt a folyószámlámra kérem.Majd én is hirdetek kampányt.:)))qzvj7w

brown · http://magyarbeteg.info 2008.05.30. 15:48:36

A kampányoló úgy érezte mindenki füvezik ezért tudja milyen a fű. Egyébként meg szerintem a fűt szívók elleni reklám ez, aki meg szívja az tudja milyen, tehát nem vadkender irtásos reklám. Ha hirdetsz kampányt légyszi szólj! :)

süti beállítások módosítása